måndag 2 augusti 2010

Första dagen på jobbet avklarad!

Och det gick faktiskt riktigt bra. Sedan att det tog en evinnerlig tid med allt hör väl kanske till. Började med att jag inte hade något lösen för att komma in på datorn, efter lite arbete med det så var jag igång. Fick några samtal, men även där fastnade jag eftersom jag inte kom in i de system som behövdes för att kunna svara på frågorna och de som kan fixa nya lösen till de programmen är ju så klart på semester. Så allt tar liksom lite längre tid, men det kanske är bra för man är ju inte precis snabbtänkt nu förtiden. Hade med mig en ram med ett kort på A, så jag skulle få lite energi av henne, fixade även skrivbordsunderlägg med min underbara dotter.

Blev enormt trött på eftermiddagen, man har ju liksom inte suttit still och fokusetar på ett tag nu. Det händer ju saker hela tiden och man springer upp och ner när man är mammaledig. Tänker faktiskt försöka att komma i säng snarast möjligt.

Det känns jättebra att jag hinner träffa A en sväng på morgonen innan jag åker till jobbet. Vi käkade frukost tillsammans idag och ska försöka att göra det i fortsättningen också. Då blir det i allafall inte ett helt dygn som går mellan gångerna man ses.

Och eftersom jag har världens bästa man också, kom jag hem till ett städat hem samt dukat bord med pytt i panna och ägg. Efter maten var det lekstund för mig och A medan P fixade disken och sedan tog hela familjen en sväng till Åkrahallen för lite storhandling.

Nu blir det nya tag i morgon och på onsdag, så får jag vara mammaledig på torsdag. Det blir nog bra det här!!

Kramisar

1 kommentar:

  1. Härligt med en sån karl!! Så ni kommer sällan vara på öppna nu då? Eller ja, P & A kanske kommer tills dagis börjar? Dom öppnar väl nästa vecka, eller hur var det? Minns du?

    Tack för gissingen, nej 5 veckor kvar. Hoppas på 3! Kram

    SvaraRadera