tisdag 6 juli 2010

Jättenöjd med min dag i Heby

Ja, det måste jag verkligen säga. Allt flöt på från början till slut. Kom till och med upp 1 minut efter att klockan hade ringt och behövde inte ens stressa innan det var dags att åka till jobbet (och det händer inte allt för ofta:)).

Väl på jobbet hann jag kvittera ut mina nycklar, fixa nya pennor, block etc - allt för att vara redo för dagens överlämnandet och starten den 2 augusti. Fick ett jättebra överlämnande av min strukturerade vikarie. Alltid kul när man sjlv är strukturerad att få all information i ordning och reda. Kände till och med att jag hängde med större delen av dagen. Det var väl några system jag hade glömt bort, men det kommer väl när jag väl börjar jobba i dem igen. Käkade lunch på Wärdshuset och även detta superbra, en räksallad med världens största räkor, mmmmmm. Så nu är jag så redo man kan bli inför augusti, okej då kanske kommer att läsa på lite arbetsrättsliga delar för att vara uppdaterad, men annars så känns det faktiskt bra.

Det gick även bra att vara ifrån A hela dagen. Eftersom hon har världens bästa pappa, så vet jag att hon kommer att ha hur kul som helst till hösten, de är ett riktigt radarpar de där två:) De hade haft fullt upp under dagen med fika på Johanssons, lek i stora lekparken, besök av M med pappa och bad i poolen samt några promenader med Simson.

Nu måste jag rusa, så att P inte börjar att kolla på Solsidan utan mig... Det går ju bara inte att missa en sekund(även om man sett alla avsnitt tidigare) Älskar verkligen den serien.

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar